Monday, September 29, 2014

Uuel aastal kõik on uus

2013 aasta oktoobris sai tehtud oma mängu toast hulga pilte. Nüüd aastakene möödas ja muutunud on palju. Siit ka siis järjekordne pildiseeria kogu mu mängu punkrist.

Esmalt siis minu töölaud - selle taga veedan hetkel enamus ajast tänu Diablo III mängule

Kuna olen suur jalgpalli vaataja, siis olen ka 2 mängu salli endale koju toonud. Sai 2013/2014 hooajal käidud vaatamas Emirates Stadiumil Arsenal vs. West Ham United mängu ning Champions League mängu Chelsea vs. Atletico Madrid
 
Uuema generatsiooni konsooli karbid pead nähtaval olema ja muidugi ilus Halo 4 Limited Edition konsooli karp
 
 GamesCom 2014 plakati müüjatelt leidsin nii mõndagi huvitavat
 Blizzardi plakat on kohustuslik
 Teststend - siin toimub katkiste konsoolide testimine
 Mängude riiul
 Minu jaoks kohustuslikud Collector's Editioni, alpool ka WIIU Gamepad, Kinect sensorid
 Dark Souls II ja Batman: Arkham Origins kujud
 Kollektsionääri kapikene. paar mängu teemalist kuju, mõned filmid, taskukonsool PSVita, mõned raamatud ja Arsenali fanni pakett ning CLi pilet mälestuseks
 Telekas kus kogu konsooli mängundus toimub
 Teleka all olevad konsoolid
 Kogu kupatus suures pildis

3 comments:

  1. kust sellist musta kappi saab kuhu konsoole paigutada nii hästi? ;]

    ReplyDelete
  2. ON24 online poest sotsin. Seal oli mingi 50% allahindlus ja sain suht mõistlikku hinnaga kätte selle. Positiivne see et küljel olevat klaas kappi saab tõsta kas paremale või vasakule. Siin pildil ta paremal, kui tõstsin asakule nüüd ümber, et telekas rohkem keskel oleks

    ReplyDelete